Klantenservice

Klantenservice
Betaalmogelijkheden
Bezorgkosten
Levertijd / bezorgen
Webwinkel bezoeken
Retouren
Algemene Voorwaarden
Vraag of klacht


Betaalmogelijkheden

Ideal:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk en snel uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden
Het grootste voordeel van iDEAL is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Wij kunnen dan direct de bestelling verwerken.


Mr Cash:
Veilig online betaalsysteem voor klanten in Belgie


Paypal:
Veilige bestellen zonder creditcardnummer of financiële informatie door te geven. Betaling is direct bij ons binnen waardoor we de bestelling direct kunnen verwerken.


Vooruitbetaling per bank
U kunt ook kiezen voor vooruitbetaling per bank.
Maak het totaalbedrag van uw bestelling over op de bankrekening van Feest en Kleding – NL44 RABO 0130 8357 73 - onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling ontvangen is, nemen wij uw order in behandeling en wordt gezorgd voor snelle verzending. Houdt er rekening mee dat vooruitbetaling langer kan duren dan bovenstaande methodes

Voor boven genoemde betaalmethoden worden GEEN extra kosten in rekening gebracht.

Contant
Artikelen kunnen op afspraak worden afgehaald in Vriezenveen en contant worden betaald. Neem altijd vooraf contact op. Bij afhalen kunt u ook pinnen.

Rembours
Pakket kan direct worden verstuurd en wordt bij aflevering betaald (€14,95 extra kosten bij alle pakketten)

Bankgegevens:
Rabobank: NL44 RABO 0130 8357 73
Bestellen vanuit het buitenland:
IBAN: NL44 RABO 0130 8357 73
Swift/BIC: RABONL2U


Bezorgkosten

NEDERLAND
Vanaf €75,00 GRATIS
Anders slechts €4,95

Belgie en Duitsland
Vanaf €75,00 GRATIS
Anders slechts €6,95


Webwinkel bezoeken

We zijn geen winkel met openingstijden maar een webwinkel. Wilt u een bestelling afhalen, dan kunt u bellen of mailen voor een afspraak.

 

Bezorgen

Snelle levering
Wij proberen een bestelling dezelfde dag te verwerken (bestellingen voor 15.00 uur). Indien een product onverwacht niet op voorraad blijkt te zijn, zullen we per mail of telefoon contact met u opnemen en de levertijd bespreken of een alternatief aanbieden in overleg met u.
Leveringen geschieden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag en zaterdag


Retouren

Mocht uw bestelling niet aan uw verwachting voldoen of is de maat niet goed dan heeft u de mogelijkheid uw bestelling binnen 14 dagen na de leverdatum te retourneren.Retourneren kan onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking.
Retourneren is geen probleem en kan altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je besteling. De verzendkosten van uw retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Indien een pakket in zijn geheel wordt geretourneerd, vergoeden wij de kosten van de artikelen inclusief eventueel door ons betaalde verzendkosten.
Heeft u gekozen voor een duurdere vorm dan de kosten voor de standaard goedkoopste levering (bijvoorbeeld rembours), dan worden deze kosten niet vergoed.
Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen nadat de klant de herroeping meldt.
Let wel: Gehele zending, inclusief (door ons gemaakte) verzendkosten worden vergoed indien de zending in zijn geheel wordt geretourneerd, wordt een deel van de bestelling behouden, dan worden enkel de kosten van het terug gestuurde artikel of artikelen teruggeboekt. De verzendkosten worden in dat geval door de klant betaald.

Retourzendingen kunnen verzonden naar
Feest en Kleding,
Zuivering 10A,
7671SP Vriezenveen

U dient het retourpakket te voorzien van het te downloaden retourformulier.
De retourzending dient voldoende gefrankeerd te worden.
Download het retourformulier


Verkeerde maat

Indien u een verkeerde maat heeft besteld, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste maat. Wanneer deze is betaald, kunnen we deze direct verzenden. De verkeerde maat kunt u retourneren en daarvan krijgt u het bedrag terug gestort.

 

Vraag of klacht

Bij Feest en Kleding vinden we tevreden klanten erg belangrijk. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht invullen op de contactpagina en naar ons versturen. Vermeldt u altijd uw ordernummer bij uw klacht. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.

We zijn aangesloten bij de stichting webshop keurmerk met de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk.