Feest & kleding

Klantenservice

 

Betaalmogelijkheden

Ideal:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk en snel uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden
Het grootste voordeel van iDEAL is dat de betaling direct wordt voldaan en wij hiervan een melding ontvangen. Wij kunnen dan direct de bestelling verwerken.

Mr Cash:
Veilig online betaalsysteem voor klanten in Belgie

Paypal:
Veilige bestellen zonder creditcardnummer of financiële informatie door te geven. Betaling is direct bij ons binnen waardoor we de bestelling direct kunnen verwerken.

Vooruitbetaling per bank
U kunt ook kiezen voor vooruitbetaling per bank.
Maak het totaalbedrag van uw bestelling over op de bankrekening van Feest en Kleding – NL44 RABO 0130 8357 73 - onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling ontvangen is, nemen wij uw order in behandeling en wordt gezorgd voor snelle verzending. Houdt er rekening mee dat vooruitbetaling langer kan duren dan bovenstaande methodes

Voor boven genoemde betaalmethoden worden GEEN extra kosten in rekening gebracht.

Contant
Artikelen kunnen op afspraak worden afgehaald in Vriezenveen en contant worden betaald. Neem altijd vooraf contact op. Bij afhalen kunt u ook pinnen.

Rembours
Pakket kan direct worden verstuurd en wordt bij aflevering betaald (€14,95 extra kosten bij alle pakketten) 

Bankgegevens:
Rabobank: NL44 RABO 0130 8357 73
Bestellen vanuit het buitenland:
IBAN: NL44 RABO 0130 8357 73
Swift/BIC: RABONL2U  

Bezorgkosten

NEDERLAND
Vanaf €75,00 GRATIS
Anders slechts €4,95

Belgie en Duitsland
Vanaf €75,00 GRATIS
Anders slechts €6,95

Bezorgen

 

Snelle levering

Wij proberen een bestelling dezelfde dag te verwerken. Indien een product onverwacht niet op voorraad blijkt te zijn, zullen we per mail of telefoon contact met u opnemen en de levertijd bespreken of een alternatief aanbieden in overleg met u.

GLS Flex delivery service

 

Bezorgen wanneer u het wilt

 

Wanneer uw order is verzonden krijgt u een melding van GLS met een track and trace waarbij u de bestelling kunt volgen. De bestelling zal standaard de volgende dag worden bezorgd. Wilt u het pakket op een andere dag ontvangen omdat u op de bezorgdag niet thuis bent dan kunt u dat voor 23.59 uur wijzigen.

Bezorgen op een ander adres

 

U kunt er ook voor kiezen om het pakket op een ander adres te laten bezorgen (bijvoorbeeld op uw werk), dat kan tijdens de bestelling maar ook op bovengenoemde manier via de mail van GLS voor 23.59 uur

Uw pakket afhalen bij een pakketshop bij u in de buurt

 

Wilt u het bestelde pakket afhalen op een tijdstip dat het u uitkomt dan kunt u dat aangeven op dezelfde manier als hierboven beschreven. In de mail van GLS na verzending kunt u het bezorgadres wijzigen. U kunt daarbij kiezen voor bezorging in één van de meer dan 550 pakketshops bij u in de buurt

Leveringen geschieden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag (op verzoek kan ook op zaterdag worden geleverd, aangeven bij opmerking, voor 14.00 uur bestellen)

Retouren

Mocht uw bestelling niet aan uw verwachting voldoen of is de maat niet goed dan heeft u de mogelijkheid uw bestelling binnen 14 dagen na de leverdatum te retourneren.Retourneren kan onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking.
Retourneren is geen probleem en kan altijd binnen 14 dagen na ontvangst van je besteling. De verzendkosten van uw retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Indien een pakket wordt geretourneerd, vergoeden wij de kosten van de artikelen inclusief eventueel betaalde verzendkosten.
Heeft u gekozen voor een duurdere vorm dan de kosten voor de standaard goedkoopste levering (bijvoorbeeld rembours), dan worden deze kosten niet vergoed.
Terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen nadat de klant de herroeping meldt.

Let wel: Gehele zending, inclusief verzendkosten wordt vergoed indien de zending in zijn geheel wordt geretourneerd, wordt een deel van de bestelling behouden dan worden de kosten van het terug gestuurde artikel teruggeboekt

Retourzendingen kunnen verzonden naar Feest en Kleding, Zuivering 10A, 7671SP Vriezenveen

U dient het retourpakket te voorzien van het te downloaden retourformulier.
De retourzending dient voldoende gefrankeerd te worden.
Download het retourformulier


Verkeerde maat

Indien u een verkeerde maat heeft besteld kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste maat. Wanneer deze is betaald kunnen we deze direct verzenden. De verkeerde maat kunt u retourneren en daarvan krijgt u het bedrag terug gestort.

Vraag of klacht

Bij Feest en Kleding vinden we tevreden klanten erg belangrijk. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht invullen op de contactpagina en naar ons versturen. Vermeldt u altijd uw ordernummer bij uw klacht. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.
We zijn aangesloten bij de stichting webshop keurmerk met de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk.